Avatar billede kamilah01 Nybegynder
18. august 2009 - 13:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Elektroniske flyers....

HEj..

Jeg sidder og mangler et layout program til og kunne lave elektroniske flyers..

Så er der ikk nogen af jer eksperter der kan hjælpe mig mwed dette.. Det vil bare være super :)

Mvh Kamilah...
Avatar billede kdasummer Nybegynder
18. august 2009 - 18:24 #1
elektroniske flyers??? altså du vil gerne bruge et billedprogram til at lave en flyer som du så kan printe ud? i så fald kan du bruge the gimp. hvis ikke det er det du mener, må du lige definere "elektroniske flyers"
Avatar billede kamilah01 Nybegynder
19. august 2009 - 12:43 #2
hehe jamen det er til mails.. vil oprette flyers til brug af reklame.. som kan videresendes pr. mail..
Avatar billede kamilah01 Nybegynder
19. august 2009 - 12:45 #3
og jeg bruger photoshop til alt med billedebehandling. men kan jeg lave noget der også ligge det til brug i mails..??
Avatar billede kdasummer Nybegynder
19. august 2009 - 12:49 #4
du sender bare mailen som html og indsætter billedet. husk det skal være et vedhæftet billede og ikke noget på en ekstern server.
Avatar billede kamilah01 Nybegynder
19. august 2009 - 13:00 #5
undskyld men det forstår jeg altså ikk.. hvordan sender jeg mailen som html..?