Avatar billede sthen Nybegynder
18. august 2009 - 13:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kompileringsfejl

Hej med jer

Allerførst skal jeg skynde mig at sige, at jeg ikke er 100% sikker på om jeg har valgt korrekt kategori, men prøver alligevel.

Jeg har igennem længere tid, hver gang jeg har logget på netbank fået følgende fejlmeddelelse:
"Der opstod en Microsoft JScript kompileringsfejl"
Så den gule trekant med sort udråbastegn efterfulgt af teksten:
Der opstod en syntaksfejl.
Og så OK knappen.

Jeg skal klikke OK 2 gange for at komme ind, og det er hamrende irriterende.

Jeg prøvede nu at afinstallere Java, fra computeren og derefter geninstallere den, blot for at måtte konstatere at fejlen stadig kommer.

Hvad hulen gør jeg?
Avatar billede arne_v Ekspert
18. august 2009 - 15:06 #1
Det er en JavaScipt fejl og ikke en Java fejl, saa det hjaelper naturligvis ikke at geninstallere Java.

Jeg mener at du et sted i IE kan slaa det fra at IE informerer dig om JavaScript fejl.
Avatar billede sthen Nybegynder
18. august 2009 - 15:19 #2
Ja der er mulighed for at slå en del om scripting fra og til i internetindstillimgerne, men det er ikke det.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. august 2009 - 15:24 #3
Heller ike hvis du under "Advanced" fjerner krydset i "Display notification about every script error" ?
Avatar billede sthen Nybegynder
18. august 2009 - 15:39 #4
Jeg har en dansk udgave af IE, og kan oplyse at jeg har flueben i boxen ud for både:
Deaktiver Script-fejlfinding (anden) og
Deaktiver Script-fejlfinding (Internet Explorer)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. august 2009 - 15:43 #5
I min engelske IE6 er det optionen lige nedenunder de to.
Avatar billede sthen Nybegynder
18. august 2009 - 16:09 #6
Mystisk - den er der ikke - og jeg kører da IE 8.0.6001.18702
Avatar billede sthen Nybegynder
21. august 2009 - 07:57 #7
Har fundet punktet med teksten:
"Vis en meddelelse om hver scriptfejl", og denne er ikke krydset af.
Avatar billede sthen Nybegynder
22. august 2009 - 13:15 #8
Lukker
Kommer tilsyneladende ikke noget brugbart
ØV