Avatar billede superbent Nybegynder
18. august 2009 - 10:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webhotel der understøtter nyeste PHP og cURL og PDFlib

Som overskriften angiver, så søger jeg et webhotel, som selvfølgelig er stabilt, en rimelig prisklasse (ikke nødvendigvis 2 kr om måneden!) og som understøtter PHP5, cURL til at parse websider og PDFlib til at genere PDF dokumenter.

På forhånd tak for svaret
Avatar billede eclipse89 Nybegynder
18. august 2009 - 11:15 #1
Kig på Gigahost - tror nok de opfylder dine krav?
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2009 - 12:03 #2
Kan de virkelig det? PDFlib er ikke helt billigt og det plejer at være gratis komponenter de billige tilbyder :)

Udover det er gigahost ikke det mest stabile i verden.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2009 - 14:09 #3
Azero tilbyder de ønskede ting, men curl vist kun på deres beta servere, det kan evt. løses ved at man måske kan betale sig fra at få dem til at inst. PDFlib eller ved at have et webhotel på hver af serverne, alt efter hvordan dit system skal bruge dem, det er dog lidt dyrer.

Azero er et godt gammel webhotel der er okay stabile med min erfaring med dem.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2009 - 14:14 #4
Så har dir.dk også en løsning med de nævnte ting, hvis man kan leve med en noget dyrer løsning, de er leverandør til mange store virksomheder, men deres priser er også derefter.
Avatar billede superbent Nybegynder
18. august 2009 - 23:17 #5
Tak for jeres svar.

Ok, så der findes faktisk ikke andre end forholdsvis dyre løsninger?

Er der ikke nogen med PDFlib som standard - det er vidst gratis, så længe man ikke udvikler commercielle sider så vidt jeg har forstået.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2009 - 23:36 #6
Tror ikke at man må inst. det gratis på en webserver for derefter at tjene på det og det vil man automatisk gøre..

Syntes heller ikke jeg kunne se en gratis serverversion, men jeg kan tage fejl, men kan huske da vi købte det til vores server, det var sq dyrt (3-4 år siden første gang).

Men azero er ikke så dyrt, men det kræver at du kan give afkald på curl, da de efter hvad de skriver pt. kun har det på beta servere, men måske er de ved at få det på produktionserverne ring evt. og spørg