Avatar billede jtjansen Nybegynder
17. august 2009 - 18:35 Der er 4 kommentarer

gamer pc til 3000

Jeg forsørger at lave en max 3000 kroner "gamer" (så vidt muligt) pc.

Har forsøgt mig her med en billig processor og dyre grafikkort. Hvad siger i til det?

http://fcomputer.dk/?show=system_show&systemlinkid=78530
Avatar billede DanishDove Nybegynder
17. august 2009 - 19:29 #1
Ser udemærket ud... :)

Hvis du laver andet end at game, fx redigere billeder osv., så er 2GB ram +++ anbefalet herfra.
Avatar billede jtjansen Nybegynder
17. august 2009 - 22:27 #2
men kan man måske ændre sammesætningen så det bliver bedre? Skal jeg kigge hos en helt anden butik?
Avatar billede drenriza Nybegynder
18. august 2009 - 08:30 #3
Kan du samle selv?.
har du nogle ting i forvejen?, så som OS, tastatur ,mus, skærm andet?.
Avatar billede jtjansen Nybegynder
18. august 2009 - 10:49 #4
Jeg vil ikke samle selv. :) Det skal være købt et sted, så jeg kan reklamere et sted. Resten har jeg.