Avatar billede kennovs Nybegynder
15. august 2009 - 15:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde mine HDD

Hej Eksperten!

JEg har en stationær computer, med 3 Harddiske...
Den ene (som jeg bruger nu) hedder Drev c: Den virker som den skal..

Men...
De to andre Harddiske kan jeg ikke finde.. Den kan godt nok finde dem i BIOS, og har prøvet Demo Versionen af, Partition Magic, den kan sagtens finde mine HDD, men man kan ikke formattere dem i DEMO versionen..!

Hvad kan jeg gøre??

Kenneth
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. august 2009 - 16:03 #1
Højreklik på denne computer og vælg administrer.
I Computeradministration klikker du på diskhåndtering.
Den skal gerne finde dine diske som Disk 0, Disk 1 og Disk 2.
Du kan se om de er formateret, og hvordan.

Ved at højreklikke på en diskenhed som ikke er formateret, kan du vælge formater.
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. august 2009 - 10:57 #2
Er du kommet videre ? ?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
03. september 2009 - 00:21 #3
Har du tjekket jumperne bag på diskene, at de ikke sidder som Master, hvis drev-C gør?
Avatar billede kennovs Nybegynder
05. august 2010 - 15:42 #4
Lukket!