Avatar billede macbookmand Nybegynder
11. august 2009 - 19:42 Der er 2 kommentarer

MAX POINT! Fryser pludseligt. MAX POINT!

Hej, for få dage siden, geninstallerede jeg windows vista på min pc, fordi den havde haft mange problemer. Computeren kørte fint, lige indtil i dag. Men da jeg var på youtube frøs den pludselig. Lyden hakker og køre i loop og ingen ting svare. Hverken musen eller tastaturet virker. Jeg slukkede computeren på den hårde må, ved at holde knappen inde. Nu ommer der bare en masse lange beep når jeg prøver at starte den. Og den genstarter inden windows er loadet. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. august 2009 - 21:07 #1
Prøv at starte den i fejlsikker tilstand. Tryk F8 ved windows load, og vælg fejlsikker tilstand.
Avatar billede macbookmand Nybegynder
13. august 2009 - 21:31 #2
det virdste jeg faktisk godt... nå... men du får dine point. Skriv et svar:)