Avatar billede annikal Nybegynder
09. august 2009 - 12:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke forbinde til router.

Hej.
Jeg ved ikke lige hvad jeg har lavet, men når jeg finder mit trådløse net, og vælger opret forbindelse,kommer den og siger:

Windows kan ikke oprette forbindelse til linksys.

Dette netværk er markeret som et "skjult" netværk og er enten ikke inden for denne computers rækkevidde, eller de trådløse indstillinger, der er gemt på denne computer, stemmer måske ikke overens med indstillingerne for netværket.

Hvad er det for nogle indstillinger den mener?
Avatar billede elkoger Nybegynder
09. august 2009 - 13:39 #1
Det er fordi, at hvis du har haft oprettet forbindelse til det før, og derefter lavet om i nogle indstillinger på routeren, stemmer de ikke længere overens med dem computeren har, du skal derfor ind at redigere / slette den profil "linksys" som er gemt på din computer.

Er det winxp/vista/win7 du har?

Hvis vista -> Netværks og delings center -> Administration af trådløse netværk (knap ude til venstre) -> der har du mulighed for at slette den gamle profil.
Avatar billede annikal Nybegynder
09. august 2009 - 14:52 #2
Elkoger det var lige det der skulle til nu kører det igen.
Smider du et svar så du kan få pointene :)
Avatar billede elkoger Nybegynder
09. august 2009 - 15:01 #3
Super at det virkede :)