Avatar billede jesperela Nybegynder
07. august 2009 - 17:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan konverterer jeg sange?

Hvordan konverterer jeg sange hentet fra tdc play til WAV filer som jeg kan brænde over på en cd? Når jeg prøver med Free Mp3 Wma Converter skriver den a wma filen er drm protected.

Er WAV filer ikke dem som ligger på de cder man køber?
Avatar billede tiger_dk Mester
07. august 2009 - 18:23 #1
se denne side http://tunebite.com/en/audio_video_drm_copy_protection/index.htmlder findes programmer der kan gøre arbejdet for dig !
Avatar billede vilmand Nybegynder
07. august 2009 - 18:25 #2
Hej jesperela

jeg har også tdc og du kan ikke få dine wma filer over på en cd medmindre du fjerner drm beskyttelsen med et program...
Avatar billede tiger_dk Mester
07. august 2009 - 19:35 #3
som er på den side jeg henviser til, det hedder Tunebite, har det selv, kanont program !
Avatar billede tiger_dk Mester
07. august 2009 - 21:49 #4
de kan de ting du spørger om !
Avatar billede justrace Novice
07. august 2009 - 23:49 #5
Det er fordi du ikke må kopiere dem, men kun har tilladelse til at bruge dem på den PC du har downloaded dem til. :)
Avatar billede tiger_dk Mester
09. august 2009 - 18:29 #6
hvad blev det til her !
Avatar billede justrace Novice
09. august 2009 - 18:40 #7
... rolig nu, der er såmænd nogen der er mere end et år om at svare.  :)
Avatar billede jesperela Nybegynder
09. august 2009 - 19:01 #8
tunebite er ikke gratis? jeg gider ik betale penge for det..
Avatar billede vejmand Juniormester
09. august 2009 - 19:06 #9
Jeg gider heller ikke betale, når jeg går til købmanden. Men det er købmanden ikke enig i, så jeg må betale alligevel.  :-)
Avatar billede justrace Novice
09. august 2009 - 19:25 #10
Det er s'gu da rart at ting koster penge. :)
Avatar billede tiger_dk Mester
09. august 2009 - 21:24 #11
140 kr, er ikke alverden, det var hvad jeg gav for en licens i sig tid !
Avatar billede jesperela Nybegynder
16. juli 2013 - 21:13 #12
Ok