Avatar billede mjl Nybegynder
07. august 2009 - 14:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Android på dansk

Hej der ...

Jeg har en HTC Magic med Android styresystemet. Da jeg købte telefonen i en butik i Holbæk, sagde sælgeren, at Android i telefonen var på dansk. Det var jo en stor løgn - surt at man lyver for folk, der ligger penge i deres shop ...

Nå, men det jeg vil spørge om er, om der er nogen der ved, om den kommer på dansk. I systemet, er det lavet sådan, at man kan vælge sprog (pt. kun engelsk) - det er vel fordi, at der kommer en opdatering, med flere sprog, eller hvordan ??

hilsen Conrad
Avatar billede thomzen Nybegynder
08. august 2009 - 12:53 #1
Tror umiddelbart ikke det er noget der er på trapperne...
Hvad jeg kan se, så selv på den danske htc.com/dk står der at operativsystemet er på engelsk...
Avatar billede mjl Nybegynder
08. august 2009 - 16:16 #2
Ja, du har nok ret. Jeg takker for hjælpen - smid et svar :o)

God weekend !

Conrad
Avatar billede thomzen Nybegynder
09. august 2009 - 12:19 #3
Du behøver nu ikke give points for den, du er velkommen  til selv at beholde dem.. ;)
Avatar billede mjl Nybegynder
09. august 2009 - 12:38 #4
Jamen jeg er glad for hjælpen, så mange tak !!