Avatar billede fbisoft Nybegynder
05. august 2009 - 10:17 Der er 4 kommentarer

sende en .eml fil

hejsa

Er der en mulighed fra en applikation at sende en eml fil?
jeg har en eml fil i en mappe og den vil jeg gerne sende..

på forhånd tak
Avatar billede Trez Seniormester
05. august 2009 - 11:35 #1
Sende som i en mail?

Vedhæft den til en mail evt?
Avatar billede fbisoft Nybegynder
06. august 2009 - 08:45 #2
hejsa, nej jeg kan godt finde ud af at vedhæfte mailen, men det er lidt fjollet at vedhæfte en mail til en mail..

jeg har en email fil i en mappe og den vil jeg gerne sende..
Avatar billede fbisoft Nybegynder
06. august 2009 - 09:06 #3
Der er mange eksempler på at oprette en email og så sende den..

men jeg har min email, og vil sende den, måske er det ikke muligt, at "fange" den i en applikation..

mvh
fbisoft
Avatar billede fbisoft Nybegynder
07. august 2009 - 08:45 #4
min oprindelige plan er an jeg har en mail.imap fil i en mappe, som jeg må convertere til en mail.msg file??? og så sende den til outlook..