Avatar billede hanklitvej Nybegynder
04. august 2009 - 23:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gammel version overskev ny

Hej

Jeg havde installeret min nye Microsoft outlook 2007, men installerede frontpage 2000, hvor jeg kom til at overskrive den  nye outlook med 2000.

Nu da jeg har fået version 2007 til at åbne igen, siger den "standard mapperne til email kan ikke åbnes. Opret en ny profil ved at åbne Post i kontrolpanel..." Jeg kan ikke finde den menu i kontrolpanel som den siger jeg skal bruge.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at komme ind i mit mail-program?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. august 2009 - 01:18 #1
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
05. august 2009 - 14:13 #2
Det er ikke helt det samme, da jeg har windows vista, og ikke kan finde nogen menu i kontrolpanelet der hedder post?
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. august 2009 - 22:16 #3
Prøv at sætte vinduet i kontrolpanelet til klassisk visning.
/ptj_11
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
06. august 2009 - 01:06 #4
har prøvet, stadig ingenting der hedder post desværre
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. august 2009 - 14:43 #5
Er der ikke en vistabruger her, som kan fortælle, hvor genvejen er, og hvad den hedder?
/ptj_11
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
06. august 2009 - 16:12 #6
Det ser ikke ud til at der er nogen som ved hvor den er. Her er et screen shot af mit kontrol panel, ved ikke om du så kan finde ud af hvor den gemmer sig?

http://hanklitvej.dk/kontrolpanel.jpg
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2009 - 16:18 #7
Måske under Programmer og funktioner, jeg ved det ikke....
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
06. august 2009 - 16:21 #8
Arg! Post lå under vis 32-bit kontrolpanelelementer, men kom ikke frem da jeg søgte på den... Nu har jeg fundet den, og mit outlook virker igen.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2009 - 18:59 #9
Okay, godt du fik det til at funke.  :-)

Husk at lukke spørgsmålet igen, enten ved at acceptere mit svar, eller selv sende et svar, som du efterfølgende accepterer.  :-)