Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
04. august 2009 - 10:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

System Center Essentials

Vi kører en ovenstående løsning, til udruling af software til vores xp'er. Kører rigtig godt.

Men jeg har en lille træs en! Jeg har et stykke software (en exe fil), som der bliver sat igang på en xp, men kommer tilbage med en fejl, kort tid efter den er sat til install-...  Men programmet bliver installeret, og kører fint.

Fjerne Silent parameteren, for at se hvad der sker, og kan så se inden install guiden går igang på maskinen, smider den en update fejl op....  men install guiden starter fint, og jeg kan gå den igennem uden fejl...

Problemet er nu, at pakken bliver ved med at ville installerer sig, forde den tror at pakken er fejlet.

Mit spørgsmål er så, om der er nogen der at provet et lign. problem, og måske fandt et workaround i form af at den ikke skulle installerer pakken igen, selv om den fejler?
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 13:48 #1
Det er nødvendigt at vide hvad program der er tale om.
Forskellige programmer reagerer forskeldigt alt efter om det er 2003 / 2008 der bruges, så der er ikke nogen "general" løsning på de typer problemer.
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
03. oktober 2010 - 12:59 #2
lukkes