Avatar billede joksekolbe Nybegynder
02. august 2009 - 13:37 Der er 5 kommentarer

TDC internet problemer.

Hej. Jeg har TDC internet og da jeg nu har sluttet min switch til for at få lidt internet til min Macbook, så beder den om at jeg skal taste min brugernummer etc ind. Men hvorfor? Kan man ikke bruge sit internet til flere enheder? Fx macbook og Xbox? Kan jeg komme uden om det her problem?
02. august 2009 - 13:59 #1
... hvilken form for TDC forbindelse bruger du ?
Avatar billede joksekolbe Nybegynder
02. august 2009 - 14:04 #2
yousee
Avatar billede ksoren Nybegynder
02. august 2009 - 14:24 #3
Du får adgang til én ip, og kan for et ekstra beløb får adgang til to. Vil du ikke betale for ekstra eller skal have mere end to enheder på, skal du sætte en router op.
Avatar billede joksekolbe Nybegynder
02. august 2009 - 17:55 #4
Ahh ok.. Tak for svaret..
Avatar billede joksekolbe Nybegynder
02. august 2009 - 17:56 #5
svar tka