Avatar billede iwe Nybegynder
02. august 2009 - 01:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook vil ikke åbne...

Hej!

Jeg har fundet lignende problemer ved hjælp af en Google-søgning, men jeg synes ikke, jeg har fået svar nok - så jeg håber på gode svar her! :-)

Mit Outlook er død! Når jeg prøver at åbne programmet, får jeg meddelelsen "Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes." - ikke andet.

Hvad kan problemet være? Og hvordan får jeg det løst?

Hilsen
Timo
Avatar billede iwe Nybegynder
02. august 2009 - 02:10 #1
Hov, fandt lige en ret ny tråd om præcis det samme problem... Undskyld! :-) Hvordan lukker jeg denne tråd så?
Avatar billede iwe Nybegynder
02. august 2009 - 02:11 #2
Godt, det fandt jeg også ud af... Jeg holder mund nu! :-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2009 - 02:48 #3
Hvis det er en af disse, så følg bare med:

http://www.eksperten.dk/spm/882406#reply_7427968

http://www.eksperten.dk/spm/882091#reply_7428124

Du skriver ikke noget om styresystem eller outlook version!

Det begynder at blive mere og mere interessant. Noget kunne måske tyde på et generelt problem. Måske...

/ptj_11
Avatar billede iwe Nybegynder
02. august 2009 - 19:20 #4
Det er Vista og Outlook 2007...