Avatar billede jskmail Nybegynder
01. august 2009 - 20:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Husker tidligere søgning

Når jeg søger i Google (explorer 8) kommer den frem med de ting som jeg tidligere har søgt på (i søgefeltet). hvordan får jeg det slået fra? Har Vista system.
01. august 2009 - 20:31 #1
... det er sansynligvis det som GOOGLE foreslår - ikke det som DU tidliger har været inde på. Det er noget reletivt nyt som www.google har fundet på ...

Kan vist ikke slåes fra ...
Avatar billede jskmail Nybegynder
01. august 2009 - 20:52 #2
Det er faktisk begge dele, nu har jeg lige checket efter.
Den tager både det med som jeg har søgt på og det som den selv foreslår. Aj, kan det ikke slåes fra? Det er da super irriterende når man har fælles computer med andre og alle søgeresultater bare står der....Er du helt sikker på at det ikke kan slåes fra?
01. august 2009 - 21:04 #3
IE - Funktioner - Generelt - Browserdata - [Slet] ...
Avatar billede jskmail Nybegynder
01. august 2009 - 21:15 #4
nope, de er der stadigvæk... har selv siddet og ledt men finder altså ikke noget på det... men hører gerne fra dig igen...eller andre der kan byde ind for den sags skyld.
01. august 2009 - 21:22 #5
... Joooo - dem som www.google foreslår. Men dine 'egne' bør ikke vises ?

Har du slettet alt under #3 nævnte ?
Avatar billede jskmail Nybegynder
02. august 2009 - 08:04 #6
ja, det har jeg. Og har lige prøvet igen. Det kan heller ikke være den rigtige løsning,da jeg så skal gøre det hver gang og det er jo ikke meningen, at man skal "rydde op" efter sig hver gang man har været på. Der må findes et sted hvor man slår det fra en gang for alle.
02. august 2009 - 10:32 #7
Samme sted -> [Slet browserdata ved afslutning] ?
Avatar billede jskmail Nybegynder
02. august 2009 - 11:16 #8
Jo, det virker, men så sletter den jo ALLE data, også de www adresser der er besøgt, og det skal den ikke. Den skal bare lade være med at gemme de søgeord man taster ind. Ved det ikke er et prblem i IE7, vil det måske være en fordel at gå tilbage til den version i stedet for? Og hvis ja, hvordan gør jeg så det.....
Avatar billede jskmail Nybegynder
02. august 2009 - 11:56 #9
Hej...aha aha... det må være noget nyt det her...
http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/features/safer.aspx?tab=6

og det er da bare det jeg skal når jeg søger noget, som ikke kommer andre ved.

Læg et svar, vi lukker den her. Og jeg bliver i IE8:0))
02. august 2009 - 12:25 #10
Ping...
(Læg selv et [svar] og vi deler i porten *S*)

Iøvrigt et smart trix ...