Avatar billede jskmail Nybegynder
01. august 2009 - 10:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Printer "russisk"

Printer en PDF med teksthindhold til Brother CP117C og det kommer ud på "russisk". Sidder på spritny bærbar med vista.
Det må være noget med fonte, men hvad gør jeg helt præcist?
PDF åbner i Acrobat 9.
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2009 - 04:40 #1
Prøv at kontrollere din printerdriver. Det vil typisk ske, hvis printeren er installeret med forkert driver.
/ptj_11
Avatar billede jskmail Nybegynder
02. august 2009 - 08:13 #2
Jeg downloadede en driver til vista, da jeg installerede.
(computer er 2 dage gammel):0))

Kan godt printe fra word uden det giver problemer.
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2009 - 16:30 #3
Har du prøvet med et andet PDF-dokument?
Kan du prøve printeren af på en anden maskine, evt. med andet styresystem?
/ptj_11
Avatar billede jskmail Nybegynder
05. august 2009 - 17:29 #4
Ja, jeg har prøvet med andet dokument og det virkede.
Har så prøvet det "russiske" dokument fra anden computer og der
kører det uden problemer.

Jeg ser lige tiden an, læg bare et svar. Opretter igen hvis det bliver ved med at drille og drille:0))
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. august 2009 - 20:38 #5
Hvis det kun er det samme dokument, der driller, så er det til at overskue. Det kan måske være, at dokumentet er produceret med en pdf-creator, der ikke er forligelig med din printerdriver.
Lige meget med point.
/ptj_11
Avatar billede jskmail Nybegynder
06. august 2009 - 19:13 #6
hej - nej bestemt ikke lige meget med point. Læg et svar. Tak:0))) Vil helst ikke have nogle spørgsmål til at stå åbne.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. august 2009 - 19:53 #7
Hvad der menes er: Læg selv svar og tag points.

Der har desværre været ret stor debat i visse tråde om points - nogen har følt sig overset, eller nogen har følt de har fået for meget.

Det er ofte helt gået ud over lysten til at svare - men har omvendt fået en hel del brugere til slet ikke at ville have points.

Jeg har det lidt på samme måde - jeg vil da gerne have points for et brugbart svar, men ikke for kommentarer, og slet ikke for ubrugelige svar...

Så når ptj_11 skriver "lige meget..." så snupper du dem bare selv, ved selv at lægge svar - en tak (som du bestemt indirekte har givet) er rigeligt "points" :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. august 2009 - 19:54 #8
"Nogen har følt de har fået for meget" = "Nogen har følt ANDRE har fået for meget" :-D
Avatar billede jskmail Nybegynder
06. august 2009 - 21:04 #9
Aha, OK jamen så "svarer" jeg selv og siger pænt tak.
Til jer begge to.
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. august 2009 - 22:27 #10
Velbekomme dig.
/ptj_11