Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2009 - 04:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sidevisninger

Det ville være meget rart hvis man kunne se hvor mange der havde læst et indslag/spørgsmål. Det er der mange andre boards som viser
Avatar billede snowball Novice
30. juli 2009 - 11:06 #1
Det har været foreslået flere gange tidligere, men hvad vil du reelt bruge tallet til?

Det kan da være "sjovt" nok at se, men omvendt tror jeg godt det kan skabe nogle frustrationer når man som spørger kan se, at ens spørgsmål har været vist f.eks. 100 gange, men der er ikke én eneste der har skrevet et indlæg.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2009 - 13:40 #2
Jeg forstår dit synspunkt.

Tallet vil give en indikator om overskriften "fanger" og hvis ingen svarer vil jeg opfatte det som, at jeg skulle omformulere spørgsmålet eller ingen kender svaret, hvilket ville få mig til at gennemtænke mine spørgsmål før jeg stiller dem. Næste gang!

Jeg har selv en uvane/venlighed at svare - et eller andet - på dem som har 0 svar efter et par dage og derved få spørgsmålet på "forsiden" igen og det virker ret godt. Så kommer der nogen som tager tråden op. Ellers forsvinder spørgsmålet ud i glemslen og her kan frustrationen opstå, hvis ingen gider svare.

Så er det bedre at man kan se >100 har set det men noget er galt og man kan uddybe det selv.

Som det er nu, ville jeg som "Ny" tænke æv... Ingen har overhovedet læst mit spørgsmål.
Avatar billede snowball Novice
04. august 2009 - 13:33 #3
Hhmmm. Det bliver åbenbart allerede logget, for siden med Toplister er netop blevet opdateret så den viser de meste besøgte spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/top

Måske det kommer helt af sig selv på et tidspunkt så ;)
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 17:22 #4
Hov!! havde ikke fået besked om dit svar, fandt det da jeg var ved at "Ryde op"

Top Nice - med den side, så ja det bliver logget, men lad os få det ud på hvert spørgsmål - det ville også give en indikator på Guides og andet om hvor relevant emnet er