Avatar billede hrc Mester
28. juli 2009 - 08:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

BB tags i eksperten

Kan ikke finde en liste over understøttede bb-tags her på siden. Burde understøtte disse: http://www.bbcode.org/reference.php
I Guides-sektionen virker quote tilsyneladende, men her i spørgsmålsdelen virker det ikke.

Kan det passe, at det kun er disse BB-code-tags?
  fed kursiv understreget http://www.classicalvalues.com/Enol400.jpg.

Foruden indramning af kode (antager det er "Quote" der er brugt her http://www.eksperten.dk/guide/1295) mangler jeg f.eks. gennemstregning "s".

[quote] The quick brown [s]fyx[/s]fox jumps over the lazy dogs[/quote]
Avatar billede lakridserne Nybegynder
28. juli 2009 - 08:09 #1
det er kun dem der står nedenunder feltet. Du glemte . Hvad skal du bruge gennemstregning til?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2009 - 08:14 #2
test
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2009 - 08:15 #3
Brugte "div" til ovenstående test.  :-)
Avatar billede hrc Mester
28. juli 2009 - 08:17 #4
Indrømmet. Den er lidt speciel, men var aktuel da jeg skulle vise hvilke linjer der skulle slettes i noget programkode.

Er der ingen chance for at man kan få quote med? Koden præsenterer sig godt i sådan en ramme.
Avatar billede hrc Mester
28. juli 2009 - 08:18 #5
OK. Det var ikke Quote, men Div der var brugt. Takker - Jeg lukker igen.
Avatar billede Keld Broe Seniormester
22. marts 2023 - 20:35 #6

Tester
Avatar billede Keld Broe Seniormester
22. marts 2023 - 20:36 #7
[code]
$b = "hello world";
echo $b;
[/code]
Avatar billede Keld Broe Seniormester
22. marts 2023 - 20:37 #8
[sanitized]
$b = "hello world";
echo $b;
[/sanitized]