Avatar billede problembarnet80 Nybegynder
26. juli 2009 - 13:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3 Eazyinternet / World of Warcraft

Hej

Jeg har for lidt tid siden købt 3 eazyinternet og fik at vide det ikke burde være noget problem at spille World of Warcraft men det er det nu en gang. Jeg bliver smidt af serveren efter 20 sek til 2 min. Jeg har fået at vide der da nogle indstilleringer i 3's software man kan ændre på så jeg ikke bliver smidt af serverne. Er der nogle der kan hjælpe mig med dette?

Jeg har en E169 model som er blevet opdateret ved en 3 forhandler for et par uger siden.
Avatar billede giweo Juniormester
26. juli 2009 - 17:34 #1
prøv at skifte indstilling fra bredband.tre.de til vip.tre.dk
Avatar billede problembarnet80 Nybegynder
26. juli 2009 - 18:35 #2
#1 nu er jeg lidt dum og har kigget alle instillingerne igennem i 3's software og kan ikke finde nogle steder jeg kan ændre det du siger. Er det der eller et andet sted?
Avatar billede giweo Juniormester
26. juli 2009 - 18:59 #3
Avatar billede giweo Juniormester
26. juli 2009 - 18:59 #4
#2

Du kan bruge

bredband.tre.dk
data.tre.dk
vip.tre.dk
Avatar billede problembarnet80 Nybegynder
26. juli 2009 - 19:28 #5
bredband.tre.dk stod den på.

prøvede jeg vip.tre.dk men kan ikke logge ind i spillet og kan heller ikke logge på msn. (denne adresse står heller ikke på deres hjemmeside)

data.tre.dk virker lige så godt som bredband.tre.dk

prøvede også net.tre.dk & static.tre.dk uden at kunne logge på nettet.

:(
Avatar billede giweo Juniormester
27. juli 2009 - 15:09 #6
#5

og du er sikker på du har 3G dækning nok ???
Avatar billede problembarnet80 Nybegynder
25. december 2015 - 13:37 #7
Sent