Avatar billede quantum Nybegynder
25. juli 2009 - 10:54 Der er 1 kommentar

Hotkeys i wow er sorte?

Hej med jer,

Jeg har lige installeret World of Warcraft på min bærebare pc, og den opfylder alle minimums krav til spillet, men alligevel sker der det at når jeg så er inde i spillet, så alle de ting der ligger i min backpak og de items der er på min actionbar osv, de er enten sorte eller også er det et forkert ikon der er der i forhold til det der egentlig ligger der, og nogle gange ser det ud som om knappen er delt sådan at man kan se to forskellige motiver på en knap? Det er lidt svært at forklare, men for det meste er knapperne på aktionbaren og i backpacken bare sorte og det er derfor ret svært at spille.

KAn nogle hjælpe mig med det her problem, for jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal stille op?

Mange venlige hilsner
Rasmus
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
25. juli 2009 - 12:10 #1
Hej Rasmus

Det er lidt svært at se på overstående hvor fejlen ligger, derfor vil jeg bede dig om at komme med en lidt mere specifik og tæt beskrivelse af hvornår og hvordan fejlen opstår - samt hvilke specifikationer din bærbare computer har.

Med venlig hilsen
Mathias Mortensen