Avatar billede dknud Nybegynder
24. juli 2009 - 23:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Udført, men fejl på siden - ved download af Adobe Flash Player

Sidder med en Vista, som driller. Har scannet den igennem for virus, spyware og har også kørt CCleaner.

Maskinen fungere såmænd udemærket, men jeg kan ikke få lov til at installere Adobe Flash Player. På Adobes hjemmeside, kan man ikke downloade manuelt. Download sker automatisk når man vælger Player - men så langt kommer jeg dog aldrig, da der i bunden står: Udført, men fejl på siden.

Uden Flash Player kan jeg ikke se mails på MSN.
Nogen det har nogle gode ideer?
Avatar billede nissen2630 Novice
25. juli 2009 - 00:23 #1
ligger her:

http://adobe-flash-player.en.softonic.com

Tryk på Download og derefter Free Download
Avatar billede dknud Nybegynder
25. juli 2009 - 00:30 #2
Prøvede, men æv... også på den side står der: Udført, men fejl på siden
25. juli 2009 - 09:44 #3
Denne kategori er forbeholdt FEJL/FORSLAG ved brug af eksperten.dk !!!
Er det dit problem ???

Brug venligst en mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede dknud Nybegynder
25. juli 2009 - 13:38 #4
På flere sider - bl.a. Adobe, står der: "Udført, men fejl på siden" nede over startknappen. Det er da en fejl, som jeg har brug for forslag til...eller hvad?!?

Hvis ikke det er en fejl, hvad er det så? Og hvilken kategori ville du så foreslå?
25. juli 2009 - 15:02 #5
... det er jo ikke en fejl på brug af EKSPERTEN 's site ???

http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Generelt/

(Du får flere svar/kommentarer da 'folk' her på E abonerer -> får automatisk en mail når der dukker noget nyt op i netop den kategori som man kunne have noget input til... Eksempelvis nævnte http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Generelt/ ...)
Avatar billede dknud Nybegynder
25. juli 2009 - 15:16 #6
Okay. I mellemtiden har jeg selv fundet ud af det. Skulle lige justere lidt i sikkerhedsindstillingerne(tillade at Active X blev downloaded og installeret. Valgte også at sætte sikkerhed til mellem, og så gik det fint). Men hvordan får jeg nu slettet eller lukket den her tråd?
25. juli 2009 - 15:45 #7
http://www.eksperten.dk/faq

(Husk også tidligere indlæg/tråde fra dig ?)
Avatar billede dknud Nybegynder
25. juli 2009 - 16:07 #8
I den hjælp som du har linket til, står der at man kan lukke et spørgsmål ved at acceptere et svar fra enten en bruger, eller en selv. Men der er ikke nogen knapper med "Accepter svar"??
25. juli 2009 - 16:17 #9
Du har lige selv lagt ovenstående og defineret det som [X] Svar. Det er der - foreløbig ikke andre som har gjort.

Derefter har du brugt [Accepter svar] for at acceptere dit eget [svar] - se ovenstående...

Derefter er tråden principielt lukket/slukket...
Avatar billede dknud Nybegynder
25. juli 2009 - 16:33 #10
Ja, jeg fandt ud af det. Men det var dælme ikke særligt oplagt. Først efter at jeg havde skrevet mit svar, kom der en mulighed for at acceptere svaret. Snørklet lavet..
Avatar billede olebole Juniormester
08. august 2009 - 14:45 #11
<ole>

Ja, hvis dét er et problem, burde man måske overveje en clairvoyance funktion, så svaret kan accepteres, et par dage før det bliver skrevet/oprettet. Måske, det kunne gøre tingene lidt mindre 'snørklede'  ;o)

/mvh
</bole>