Avatar billede the_edge Nybegynder
23. juli 2009 - 21:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Deling virker ikke, virker som om delings delen er gået i stykker

Hej

Jeg kan ikke dele mine ting fra imac til min macbook. Men godt omvendt, instillingerne er helt de samme.
Det er ligesom om at de ændre jeg laver på min imac ikke bliver opdateret.
Så er det en måde, hvorpå jeg kan installere netværksdelen om. Jeg vil helst undgå at skulle installere helt om igen.
Avatar billede egonspock Seniormester
23. juli 2009 - 23:38 #1
Jeg ville nok prøve i diskværktøj at reparere disktilladelser som det første. Kan du lave en ny profil i netværksindstillinger, eller er den gået helt i baglås? Du kan også prøve at lave en ny bruger, og se om det er noget med din egen bruger på maskinen det er galt med.
Avatar billede the_edge Nybegynder
19. august 2010 - 14:41 #2
tak for svaret. Undskyld den lange vente tid. Det virkede med en ny bruger