Avatar billede longhi Nybegynder
19. juli 2009 - 12:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med opstart af ACAD og WOW

Jeg formaterede min computer her for 1 uge siden fordi jeg ikke kunne får world of warcraft til at virke. Det har så virket upåklageligt siden indtil i går, hvor den kommer frem med denne fejlmeddelse under opstart:

"This application has encountered a critical error:
Error #132 (0x85200074) fatal exeption
program: c:\world of warcraft\wow.exe
exception:  0xc0000006 (in_page_error) at 001b:0095512"

Jeg har måske en lille mistanke om det er mine ram eller hardisk  som er ved at gå af, for det er når min bærbar skal åbne store programmer.

Denne fejl kommer ved opstart af acad2006:

"application has genereated an exception that could not be handled.
Process id=0xd70(3440), thread id=0xd60(3424)"

Ved wow har jeg prøvet at bruge blizzard program "repair" men uden hjælp. og ved autocad har jeg prøvet at reinstallere programmet men uden held. Jeg har også prøvet at lave en systemgendannelse.

Håber der nogen kloge hoveder, som kan hjælpe mig

på forhånd tak
//Longhi
Avatar billede longhi Nybegynder
20. juli 2009 - 18:59 #1
Hvad kan jeg gøre ved det? hjælp mig:P
Avatar billede longhi Nybegynder
21. juli 2009 - 08:09 #2
lukkes