Avatar billede christoffer_hej Nybegynder
18. juli 2009 - 11:24 Der er 3 kommentarer

Hjælp! Jeg er faret vild i computer-junglen!!!

Hej herinde

Har selv prøvet at søge rundt på nettet efter en bærbar men kan ikke overskue de mange forskellige computer der er at vælge imellem, så håber jer der har lidt mere overblik over denne verden kan hjælpe.

Når men til mine behov for min bærbar computer:

- Jeg skal bruge den til skole, så den skal helst ikke være for tung og omkring en 15" skærm.
- så skal den heller ikke larme for meget (ved ikke om det stadig er et aktuelt problem for  bærbar), og batteriet må gerne have lidt levetid.
- Vil også bruge den til at spille på. Spillene kan  være forskellige: Need for Speed, CS, Warcaft, Sims og meget andet. (Så en computer der er god at spille på, men dog ikke "sparker røv")
- Vil også gerne have at den har et fint design. Ved godt det er det indre der tæller, men det er altså det ydre der tænder
- Så selvfølgelig nogen USB-prote, SD-kort, HDMI-port (eller hvad det hedder).

Vil gerne vide hvorfor I vælger at forslå den computer som i gør. F.eks. kan jeg godt selv finde en oversigt over i hvilken rækkefølge grafikkortene ligger, men ved ikke hvad der nødvendigt eller hvad hvor meget der ovehovedet er brug for.

Når jo, og så prisen. Hmm omkring 7 - 8.000 kr. plus/minus

Håber I forstår hvad jeg skriver og mener. Ellers må jeg jo omformulere mig.

Men på forhånd tak. Håber I vil hjælpe mig.
18. juli 2009 - 12:49 #1
NB: Denne kategori er forbeholdt FORSLAG til brug af EKSPERTEN.DK ...

Prøv en anden mere passende kategori...

(Som du HAR fået fortalt tidligere...)
18. juli 2009 - 12:49 #2
Hvad med at blive i det oprindelige spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/spm/881055 ?
Avatar billede Jensen DK Novice
18. juli 2009 - 14:19 #3
Han gider ikke at rette sig efter gældende regler, har set i det andet spørgsmål, at han bare fortsætter.