Avatar billede coldray Nybegynder
15. juli 2009 - 01:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Selve containeren følger ikke med layoutet.

Hej Eksperter,

Jeg står og er ved at lave et hjemmesidedesign bestående af HTML og CSS. Problemet er, at selve containeren som er en af grundelementerne i designet følger ikke med resten af siden. Jeg er en af dem som stadig ønsker at bruge de gamle tables hvis jeg havde chancen, men har begivet mig ud i CSS-junglen.

Siden kan ses på:

http://www.coldray.dk/raidho/development/v2/index.html

Det ville være dejligt med en forklaring med hvorfor det ikke virker, så jeg kan få lidt mere forståelse for emnet. Ud fra mit synspunkt synes jeg at det burde virke, fordi den er nestet ind i inner-containeren.
Avatar billede keysersoze Guru
15. juli 2009 - 02:00 #1
Når du floater fylder dine elementer ingenting - så afslut dine floats med en clear, fx;

<div>
  <div style="float: left;"></div>
  <div style="clear: both;"></div>
</div>
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2009 - 22:43 #2
lukketid?