Avatar billede dizox Nybegynder
14. juli 2009 - 19:31 Der er 4 kommentarer

Hjælp til Windows xp på Ekstern Harddisk

Hej Eksperter.

Har lige nogle spørgsmål.

Jeg har en computer hvor der ikke er nogle hdd i, så er spørgsmålet så om jeg bare kan smide mit Windows XP styresystem over på min eksterne hdd som bliver tilsluttet via USP og starte maskinen op via den ? og hvordan fungere det med at boot på en ekstern hdd.

så det andet spørgsmål er så. om jeg så kan smide min eksterne hdd i en maskine hvor der er styresytem på og stadig kunne hente data fra den ?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig ville jeg sætte stor pris på :)
14. juli 2009 - 22:01 #1
... hvis du havde forestillet dig at boote op med et styresystem som IKKE er instaleret/tilpasset præcist den Hardware, så vil det ikke virke...

Andet spm: Ja - der kan være nogle rettigheds problemer i visse (system)mapper men det opdager du måske nok *S*
Avatar billede dizox Nybegynder
16. juli 2009 - 23:09 #2
Kan man ikke sætte den Eksterne til og så boote Via computer og installer Windows XP lige som man gør hvis det bare er normalt man skal installer det ?
17. juli 2009 - 07:12 #3
??? Ikke forstået ???
Avatar billede collin Nybegynder
17. juli 2009 - 10:33 #4
http://www.ngine.de/index.jsp?pageid=4176
Her er linket... Jeg har ikke selv prøvet det - det ser ikke helt nemt ud!!