Avatar billede breitner14 Nybegynder
11. juli 2009 - 15:17 Der er 4 kommentarer

Pludseligt Office 2003 problem

Efter gennem godt to år i god tro at have brugt min Office 2003, får jeg nu pludselig, hver gang jeg åbner et af programmerne i Office pakken, en truende besked fra Microsoft om, at programmet ikke er ægte, og at om x antal dage (dags dato 12) vil programmerne bliver mærket som ikke ægte.
Hvad indebærer dette i praksis - at hver eneste gang jeg åbner (og evt. sender)f.eks. et word dokument eller excel ark, vil det blive malet over med ordet Uægte?
Mvh
Peter
Avatar billede zesus Praktikant
11. juli 2009 - 15:22 #1
er jeg rimelig sikker på det ikke vil. Det vil sandsynlig ikke lade dig åbne programmer fra office efter fristen er udløbet. Derudover vil du heller ikke kunne opdatere programmet. Du kan løse problemet med en legal nøgle.
11. juli 2009 - 17:31 #2
... det er sansynligvis en nu "ulovlig" key der er blevet brugt til din instalation ...
Avatar billede oeg Nybegynder
11. juli 2009 - 22:10 #3
Det får ikke nogen praktisk betydning ved brug af Office.
Det kan få betydning ved opdatering, men det er jeg ikke sikker på.
Det er opstået pga. 2 ting -
1. din licensnøgle er registeret som uægte hos Microsoft
2. der er kommet en opdatering til Windows som hedder KB949810, læs mere her - http://support.microsoft.com/kb/949810

/Ole
Avatar billede w1mm3r Nybegynder
02. oktober 2009 - 14:36 #4
Ved at skrive denne komando i kør, afinstallerer du Office Genuine Advantage(KB949810)

MsiExec.exe /X{B2544A03-10D0-4E5E-BA69-0362FFC20D18}

[Start][Kør]
Skriv det i tekstfeltet, og tryk på [Ok]