Avatar billede john138 Nybegynder
06. juli 2009 - 19:48 Der er 3 kommentarer

design

hej, jeg er 13 år og vil lave en række hjemmesider, men mangler en designer! du skal kunne lave flot design i photoshop!

du får 0 DKK

så du skal freelance, nogle som gerne vil?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
06. juli 2009 - 20:30 #1
det skal du ikke regne med!
Avatar billede john138 Nybegynder
06. juli 2009 - 20:37 #2
nogle som vil?
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 09:26 #3
Freelance betyder ikke at man får tingene gratis, en freelancer er en person der ikke er ansat men arbejder på projekt eller timebasis. Typisk er en freelancer dyre end en alm. timeansat da freelanceren selv skal dække sygdom, feriepenge, pension osv.

Så det er nok nærmere gratis arbejdskraft du søger.

Måske skulle du forklare lidt nærmere hvilke hjemmesider det er du skal have lavet, private projekter, til viderealg, noget man skal være partner på der kan tjene penge ind senere eller hvordan det lige hænger sammen.