Avatar billede kiiim Nybegynder
03. juli 2009 - 17:28 Der er 2 kommentarer

MSN LIVE ... ingen video på nogle kontakter

Jeg har et problem med at få webcam til at fungere mellem NOGLE folk. Vi er TRE personer der nogle gange snakker over MSN Live (to af gangen) - lad os kalde dem B, C og S for nemhedens skyld.

B kan lave videoopkald til både C og S.

C kan lave videoopkald til B, men IKKE S.

S kan også lave videoopkald til B, men IKKE C.

Når C og S prøver at kommunikere sammen, kan S godt se C, men S's webcam bliver ikke registreret ... hvilket jo er underligt, når det fungere fint når S snakker med B!!!

Er der nogen der kan gennemskue dette?

Alle brugerne har det nyeste MSN Live.
Avatar billede mclc Nybegynder
12. juli 2009 - 18:51 #1
Det lyder som et meget underligt problem. Jeg kan anbefale dig/jer at prøve Mercury. Du kan læse mere og downloade den på http://MercuryMSN.dk
Avatar billede kiiim Nybegynder
13. juli 2009 - 10:39 #2
Hej, tak for svaret. Da det dog er et forholdsvis gammelt spørgsmål, er vi kommet frem til en "slags løsning" ... vi bruger Skype nu! ;-)