Avatar billede zkill Nybegynder
03. juli 2009 - 11:04 Der er 1 løsning

WPF - Control tegnings problemer.

Hej Eksperter..

Jeg står med et underlig underlig problem.
Jeg har et program, som kører på en server pc (Ergo masser af ram, cpu, men 64mb grafik)..
Programmet er lavet så samme program kan åbnes i flere instanser, dog med forskellig funktionalitet, alt efter en parameter man giver med..
Dette giver mulighed for at samme program kan kører 1 - n gange på samme tid, på en pc.
Normal har jeg kun haft brug for at 2 kører på samme tid, men pga nogle opdateringer til udstyrret, er det nødvendigt med 3 instanser...

Mit problem ligger så her.
Når jeg åbner samme program 3 gang, så tegner den ikke GUI controlsne.. Programmet åbner, men bare en tom form uden nogen controls.
Nogle gange når man skifter rundt mellem programmerne alle 3, sker det at den tegner det som mangler på den som ingen controller har og så virker det fint.
Altså er det kun når programmet starter op.
Det har ingen betydning hvilket et af dem jeg starter først, det er altid det sidste jeg åbner af de 3 udgaver, som mangler sine controls.

en anden ting som kan få controllerne synlige, er at når alle 3 er åbne, så trykker ctrl + alt + del (det er xp) og trykker anuller, så tegner den os controllerne.

Det jeg selv tænker kan være galt, er evt at der ik er grafisk hukommelse nok.?men burde dette skabe et problem.?

Nogen der ved hvordan dette kan testes eller undgåes.?

Hilsen Carsten.
Avatar billede zkill Nybegynder
03. juli 2009 - 13:07 #1
problem løst..
En opdatering til grafikkortet løste det..
dog fandt jeg ud af at man os ku slå hardware acceleration fra.. virkede os..