Avatar billede pinkfloor Nybegynder
10. juli 2001 - 13:10 Der er 5 kommentarer

Til en større mobilsatsning søges programmører

Til nystartet virksomhed indenfor mobil underholdning til teenagere søges programmører. Vores produkter og koncepter er allerede blevet godt modtaget i udlandet, hvorfor vi nu har brug for markant flere ressorucer.
Avatar billede razor Nybegynder
10. juli 2001 - 13:22 #1
Jeg vil gerne have mere info om lønforhold og en dybere beskrivelse af opgavens omfang, platform osv.
Avatar billede pinkfloor Nybegynder
10. juli 2001 - 13:47 #2
ring til mig på 20 40 44 30
Avatar billede razor Nybegynder
10. juli 2001 - 13:54 #3
Jeg ringer til dig ved 17.30-tiden, er ikke umiddelbart i nærheden af en telefon lige nu.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
12. juli 2001 - 17:06 #4
pinkfloor> send mig lige en info email på wil@theroom.dk tak:-)

wil/
Avatar billede tl Nybegynder
10. august 2001 - 14:57 #5
Ideen lyder spændende.

Er det til JAVA enabled telefoner ??

I så fald er jeg interesseret, da jeg arbejder som JAVA-udvikler.

Mvh
toladi@hotmail.com