Avatar billede jvjensen Nybegynder
20. juni 2009 - 22:22 Der er 7 kommentarer

STORT webhotel

Jeg har et spørgsmål....
Hvem kan jeg bruge hvis jeg skal have plads til et community-site.. Vi snakker meget billed og video-upload... der skal i hvert fald være 500-1000gb, og en meget stor månedtlig traffik..

Har kigget på Servage Hosting, de har 750gb og månedtlig traffik på 75.000gb... Har snakket med dem, og de siger man ik bliver lukket ned hvis man f.eks. har 600gb liggende..

Men hvad skal jeg gøre???

Og det skal ik være sin egen server til 2000kr pr. måned..

God lørdag aften
Avatar billede jvjensen Nybegynder
20. juni 2009 - 22:47 #1
Der var lige en slå-fejl, det er 7500gb traffik om måneden ved servage.dk
Avatar billede bmpi Nybegynder
20. juni 2009 - 22:49 #2
Servage kan jeg IKKE anbefale. Her får du det simpelthen for billigt. SQl er megalangsom og (FTP) er også ofte til at græde over.

Så hvis dit site er SQL baseret, og du skal uploade mange filer, så er Servage ikke vejen.
Avatar billede grippen Nybegynder
21. juni 2009 - 00:29 #3
har selv haft servage, og de var egentlig fine nok. Dog er deres mysql mega slow nogen gange, og nogle andre community sider jeg kender der er hostet der er til at græde over. Det kan de slet ikke klare.
Avatar billede justrace Novice
21. juni 2009 - 00:35 #4
Avatar billede fusion-it Nybegynder
21. juni 2009 - 08:36 #5
Lej din egen virtuelleserver i holland eller Belgien :)

Priserne ligge FRA 10€ per mdr.

http://www.eurovps.com/
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
21. juni 2009 - 11:39 #6
plads koster...
Avatar billede it-dk Nybegynder
21. juni 2009 - 13:20 #7
Hej

Jeg tror det bliver svært at finde hvis du ikke selv har udstyret. Often de mængder du taler om koster penge :-)

Ved ikke om du kan bruge www.hostindex.dk og søge på udbydere.