Avatar billede the-ripper Nybegynder
10. juli 2001 - 02:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hack website

da jeg har nogle hjemme sider jeg ikke kan huske mit password og gerne vil have slette det der er på siden (jeg kan ikke huske den e-mail jeg brugte) har jeg engang funder et program der hed webcrack eller ligne som jeg ikke har mere er der nogle turial til at hacke sider
Avatar billede milo Nybegynder
10. juli 2001 - 02:11 #1
det er ulovligt. Luk spørgsmålet!
Avatar billede milo Nybegynder
10. juli 2001 - 02:11 #2
Eksperten er ikke til for, at du kan få hjælp til at hacke hjemmesider :)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 02:12 #3
og?
Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 02:12 #4
det var til the-ripper...
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2001 - 02:15 #5
Skriv til webmaster på hostsiden, og bed vedkommende om at slette siden, eller du kan da blot bede om nyt password, så det er vist en dårlig undskyldning ;o)
Avatar billede the-ripper Nybegynder
10. juli 2001 - 02:18 #6
er der andre muligheder for at jeg kan få lukket min side
Avatar billede the-ripper Nybegynder
10. juli 2001 - 02:20 #7
til kharder
tror du at der er nogle der er så dumme at de bare sletter en side hvis man siger det til dem (idiot)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 02:33 #8
HOV HOV RIPPER!

Han mente at du kunne kontakte admin på subnet eller what ever, og bede ham give dig dit password, og det vil han med garanti hvis du ellers lyder ærlig...
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2001 - 07:27 #9
Jeps ;o)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2001 - 07:28 #10
Jeg kan dog godt læse ud fra din hentydning, at du har andre planer med dit spørgsmål, men tak for dit kompliment.