Avatar billede jmc1 Nybegynder
11. juni 2009 - 20:18 Der er 3 kommentarer

Imagefiler på linksys DMA 2200

Hejsa

Jeg har igennem det sidste lange stykke tid forsøgt at finde en løsning på hvordan jeg kan få min Linksys DMA 2200 til at læse Image-filer, er der nogle der ved hvordan man kan få den til det?
Avatar billede alfa156 Nybegynder
17. juni 2009 - 21:04 #1
jeg er ved selv at prøve at løse dette problem.. tænkte på om du kunne hjælpe mig med at sende softwere fra den dvd der følger med til dma2200. min er knækket og er skal bruge den til min nye computer?

Mv.
alfa156
Avatar billede jmc1 Nybegynder
18. juni 2009 - 12:56 #2
Hejsa

Det kan du vist hente inde på linksys hjemmeside. Jeg brugte det slet ikke, extenderen kan selv finde din pc, og mediacenteret (på PC'en).

Glæder mig til at se hvordan du knækker den nød :-)
Avatar billede alfa156 Nybegynder
18. juni 2009 - 18:46 #3
nogle timer bag ved skærmen og lidt stædighed så skulle jeg nok finde ud af det