Avatar billede fusion-it Nybegynder
11. juni 2009 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Post findes selvom den er ikke kan læses!?!

Jeg undre mig en smule over tråde somligge i mit arkiv (og fylder) ikke bliver sletter når admin alligevel sletter/låser en trås ?

Det er ret belastende jeg skal sidde og glo på noget som faktisk ikke er relavant.

Kan dette ikke ændres?

Desværre har jeg ikke så meget tid, min list er lang med uhensigtmæssige ting som findes på dette ellers så dejlige sted, hvor en masse mennesker får hjælp hver dag.

Det kan da ikke passe der ikke findes bare lidt økonomi her med alle de reklamer :)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. juni 2009 - 11:32 #1
Reklamens magt og lønsomhed er stærkt overdrevet :-)

Det vi gør er at vi fjerner Admin-lukkede spørgsmål fra de offentlige lister her på Eksperten. Men i dit "arkiv" dvs. f.eks. din point-oversigt vil spørgsmålet stadigt være fordi vi ikke sletter noget.

Ellers ville de se sært ud at man f.eks. havde 300 point, 100 af dem har man fået fra spørgsmål som du ikke kan finde nogle steder.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
11. juni 2009 - 11:38 #2
Jeg kan næsten ikke finde rundt her pga reklamer :)

Ok, men det ville stadig være en god ting de ikke blev vist (derofr kan de stadig godt være aktive i db)

:)
Avatar billede fusion-it Nybegynder
22. juni 2009 - 01:25 #3
Lukker
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2009 - 06:28 #4
Lige et lille tip:

Jeg kører med IE8 uden reklamer på Eksperten.
Gør følgende, hvis du også vil være fri for reklamer:
Åbn IE -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Markér "Usikre websteder" -> Websteder -> skriv eller kopier denne linie ind: http://adserver.adtech.de -> Tilføj -> Luk