Avatar billede Ozke_777 Praktikant
11. juni 2009 - 00:41 Der er 1 kommentar

DSL går ned når Wii tændes?

Hey eksperter :)

Jeg har et meget mærkeligt problem , som jeg gerne vil hører jeres meninger på..

Jeg har lige købt en Nintendo wii...
Alt virker fint på Wii'en som det skal, men ligeså snart Wii'en tændes ryger mig DSL linie. Her nogen info'er

Internet udbyder : Fullrate
Modem fra Fullrate: Zyxel P-2602R-D1A

Når jeg så kigger på webinterfacen kan jeg se min DSL MODE skifter fra ERROR til NORMAL
(Når den er på Error så virker den som den skal - Når den er på Normal så virker den ikke)

Når den er på Normal så kan jeg se den ikke har nogen WAN, DNS, SUB osv. og derefter prøver den at forbinde men der går ikke ret længe før den skifter fra error til normal (maks 10 sek)

Jeg har så testet lidt her hjemme, jeg har så opdaget at når jeg tager AV kablerne ud fra tv'et så virker det...

Har prøvet med en anden tv og en anden wii og det er det samme problem....

Hvad kan det være?
Modem?
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2009 - 21:10 #1
Desværre ikke til så meget hjælp men mit wireles netværk gør det samme med min PS3.

Du er ikke alene;)