Avatar billede sporally Nybegynder
10. juni 2009 - 22:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med præinstalleret Messenger på Diamond 2

Jeg har lige købt en Diamond 2 og er i gang med at sætte den op til en Messenger-konto. Jeg har en konto som hedder ...@ostbirk.net og den kører fint på min PC. Til gengæld får jeg en fejl når jeg indtaster oplysningerne på Diamond 2'eren.

Følgende fejlbeskrivelse kommer op:
"Der opstod et problem under forsøget på at logge dig på Messenger. Det kan være et problem med tjenesten, eller du kan befinde dig et sted med dårlig forbindelse. Prøv igen senere."

Den kan godt gå på nettet og jeg har self SIM-kort i. Jeg har desuden også opsat den til Gmail og sat den op imod en Exchange-server uden problemer, men kan ikke se hvad det er der giver problemer her. Nogen der har en ide og et løsningsforslag?

Sig endelig til hvis i ska bruge yderligere informationer for at løse problemet. På forhånd mange tak.
Avatar billede nissen2630 Novice
10. juni 2009 - 22:24 #1
Er der evt en fejlkode ?
Avatar billede sporally Nybegynder
10. juni 2009 - 22:28 #2
Nope, den skriver kun det der, det er alt. Overvejede om det er fordi den bruger den forkerte forbindelse til at connecte til internettet, men det var bare et gæt, og ved ikk engang hvordan man løser det.
Avatar billede nissen2630 Novice
10. juni 2009 - 22:52 #3
Avatar billede sporally Nybegynder
10. juni 2009 - 23:20 #4
Yepper, der var løsning, tusind tak.

Indstillinger --> Avanceret --> Forbindelser --> Forbindelser --> Konfigurer min proxyserver

Her fjernes fluebenet i feltet "Netværket bruger en proxyserver til at oprette forbindelse til internettet".

Det løser problemet og det ser ikk ud til at gi problemer andre steder så vidt jeg ka se.
Avatar billede sporally Nybegynder
10. juni 2009 - 23:21 #5
Hvordan er det nu lige man tildeler pointene? Det er så sjældent jeg er herinde.
Avatar billede nissen2630 Novice
11. juni 2009 - 16:52 #6
Jeg afgiver bare et svar som du skal acceptere...Det kommer her