Avatar billede battigol9 Nybegynder
09. juni 2009 - 10:58 Der er 2 kommentarer

Ekstern HDD mac data recovery HJÆLP

Jeg har pt et forfærdeligt problem. Jeg ville redigere en video færdig, men nu kan jeg ikke læse den eksterne, hvor den ligger på. Jeg har forsøgt bl.a. at kigge under diskværktøjer for, om den skulle være synlig der. Det er den ikke. Når jeg tilslutter den klikker den svagt et par gange, hvorefter den er tavs, men lyser grønt. (Den havde en enkelt dag, hvor den lyste rød). Brugte den uden problemer for 1.5 måned siden.

Jeg har udover den video utrolig mange vigtige dokumenter derpå, så det er lidt et problem.

Hvad kan jeg gøre?

Det er en USB HDD (IBM Travelstar fra min gamle powerbook som jeg har smidt et eksternt aluminiums sleeve)

I mit håb om hjælp har jeg også smidt dette ind på mediamac.dk
Avatar billede battigol9 Nybegynder
09. juni 2009 - 11:00 #1
(Kunne ikke lige finde andre måder at følge indlæget på, end ved at kommenterer på det)
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 12:09 #2
http://www.helgec.dk/livecd.html#Sådan_gendannes_mistede_data Og lad nu vær med at komme med de sædvanlige indvendinger om at det jeg henviser til er Linux og du kører MAC, det virker skam