Avatar billede john1 Juniormester
05. juni 2009 - 14:56 Der er 2 kommentarer

Ændre farve uden at ødelægge anti-aliased kant

Jeg har fået et sort logo som er lavet i illustrator som en .eps fil. Jeg har konverteret den til en .psd.

Nu har jeg opdaget at den sorte farve ikke er korret den er #151518 og skulle gerne være #000000.

Hvordan ændre jeg mit logo til #000000 sort uden at ødelægge den bløde anti-aliased kant?
Avatar billede kbryhl Nybegynder
11. juni 2009 - 11:41 #1
CTRL klik på dit lag.
Opret nyt lag, fyld den nye farve i
Skjul eller slet det gamle der er forkert.
Avatar billede dortek Nybegynder
15. juni 2009 - 16:08 #2
KLik på "lock transparent pixels" i lag-panelet. Det låser de transparente pixels og du kan farvelægge enten med en pensel eller via edit>fill og stadig bevare den bløde kant