Avatar billede Davidlooko Nybegynder
04. juni 2009 - 10:45 Der er 7 kommentarer

Hjælp til Design og Implementering af CMS hjemmeside for andelsboligforening

Vi er en mellemstor andelsboligforening der gerne vil have lavet ny hjemmeside. Vi er ude efter noget som gerne skal se ordentligt ud og være funktionelt, men da vi ikke skal have skræddersyet den vildeste design-løsning i salgsøjemed, og da vi har begrænsede midler i foreningen til den slags, søger vi en programmør eller et firma som kan levere ydelsen til en god pris.

Som eksempler på hjemmesider der ligner den der ønskes oprettet (både i
design og funktion)

www.laessoeesgade16.dk

www.helgehus.dk

Vores specifikke krav er følgende:

1. Indsætning af cms-løsning på tekst og billeder, som kan udskiftes af flere administratorer

2. Oprettelse af en login side på hjemmesiden til 160 medlemmer.

3. Mulighed for at tilføje/slette sider, som kun medlemmer kan se.

4. Webhotel

Er der nogen der kender til et firma eller et programmør som ville være en god kandidat til opgaven?

Mvh David
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2009 - 10:52 #1
Hej David

En opgave som den du nævner der vil jeg godt kunne løfte, du kan skrive til mig på osj@device.dk så kan du få lidt referencer og tilbud på en pris osv.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede fusion-it Nybegynder
04. juni 2009 - 10:57 #2
Hej

Jeg har lagt lidt priser i din private box :))

Håber at høre fra dig
Avatar billede gnowak Nybegynder
04. juni 2009 - 12:51 #3
Hej. Det er noget wdsupport.dk kan klare.
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. juni 2009 - 14:27 #4
Hej David,

Jeg er grafiker og webdesigner og jeg har et fint samarbejde med en programmør, så vi vil sammen kunne løse opgaven godt - du vil få en løsning som både er flot grafisk, er brugervenlig og dækker jeres behov teknisk.

På min hjemmeside kan du se mine referencer og flere af dem er leveret med et CMS. Du er velkommen til at tage et kig på www.tinocordes.dk

Men der er et par ting mere jeg gerne vil vise og drøfte. Kan jeg skrive en mail til dig? Ellers skriv til mig på mail@tinocordes.dk

Tak!
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
05. juni 2009 - 11:42 #5
Hej David

Jeg kan levere en hjemmesideløsning i en brugervenlig CMS der lever op til alle dine krav, og giver mulighed for at i selv, nemt og hurtigt, kan tilføje/redigere og slette artikler mv.

Send mig gerne noget mere info om opgaven på mail@gadensgaard.dk så kvtterer jeg med et (helt uforpligtende) tilbud.

Med venlig hilsen
Kasper Gadensgaard
Avatar billede thb Nybegynder
05. juni 2009 - 15:53 #6
Hej David,

Det er lige en opgave for mig :)
Kig på www.benfis.dk ( evt. www.benfis.dk/referencer )

Og smid mig en mail ( thb@benfis.dk ) hvis du vil snakke lidt videre.

Thomas Bendtsen
Avatar billede web-designer Nybegynder
08. juni 2009 - 11:53 #7
Det er helt sikkert en opgave vi kan udføre.

www.flash-design.dk
info@flash-design.dk