Avatar billede kittyhawk Novice
03. juni 2009 - 16:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Underlægningsmusik til reklame for kims chips

Hej

Jeg har set en del reklamer for Kims chips og i en del af disse kører der en underlægningsmelodi, som jeg mener er fra en tv-serie eller film, fra halvfjerdserne, den samme melodi kører også, hvis man går ind på hjemmesiden "kims.dk".
Kan nogen hjælpe mig med denne melodi, da jeg synes den er god, men kan desværre ikke finde ud af hvad det er for en eller hvor den er fra.

Mange venlige hilsner

BT
Avatar billede nissen2630 Novice
03. juni 2009 - 19:31 #1
Min kæreste mener at den er fra "De uheldige helte""
Avatar billede kittyhawk Novice
03. juni 2009 - 19:36 #2
Hej nissen2630

Tusind tak for dit svar, det er desværre ikke fra "de uheldige helte", den hedder "the persuaders", jeg har i mellemtiden fundet den rigtige, som er "Neil Richardson med The Riviera Affair", så endu engang tak for dit svar.

Mange venlige hilsner

BT
Avatar billede nissen2630 Novice
03. juni 2009 - 19:38 #3
Så lidt..Du skulle nok selv have taget points :-)