Avatar billede yalayala Nybegynder
02. juni 2009 - 09:02 Der er 4 kommentarer

Lave linieskift ligesom i word bare i textbox/freetextbox ?

Har er problem med jeg ikke kan få mine textboxe til at lave linieskift når den rammer enden af boxen, men bare forsætter.

Havde tænkt det ligesom Word, hvor det bliver vist i selve boxen og ikke bare replace når det skrives til databasen :)

Tak fordi du kikkede ;P
Avatar billede tjacob Juniormester
02. juni 2009 - 11:23 #1
Du skal blot sætte Textboxens "Multiline" property til True.
Avatar billede tjacob Juniormester
02. juni 2009 - 11:25 #2
-Og naturligvis gøre textboxen høj nok til at du kan se flere linier.
Avatar billede yalayala Nybegynder
09. juni 2009 - 17:29 #3
Takker :D
Avatar billede tjacob Juniormester
10. juni 2009 - 10:10 #4
OK, så tillader jeg mig at lægge et svar.