Avatar billede dizox Nybegynder
29. maj 2009 - 13:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Driver til lydkort til Windos 7

Hej alle sammen har installert Windows 7 på min maskine.. og det kører perfekt efter min mening :)
Dog ville jeg hører om der findes driver til mit lydkort.. det er et onboard realtek HD lydkort. har prøvet og bruge dem der findes til Vista og det virker ikk som det skal. altså har så men lyd og det.. men ville gerne have at jeg har det program der hører med til deres driver så man kan gå ind og styre de forskellige ting fks. at det skal spille 5.1 og man kan styre bassen og sårn. for det spiller helt af helved til lige nu.
Og har tjekket i kontrol panel om der sku være noget hvor man kunne ændre på de ting.. er der ikke.

Håber der findes nogle driver til Windows 7 :)

på forhånd tak for hjælpen s
Avatar billede kimtheman Novice
29. maj 2009 - 15:36 #1
driver du skal bruge har ikke noget med windows 7 at gøre men de driver du skal have er dem der passer til din hardware samt til dit styresystem, xp, vista osv. Hvad hedder din Pc eller bundkortet?
Avatar billede dizox Nybegynder
30. maj 2009 - 15:35 #2
Mit bundkort et et. Asus P5N73-CM
har været derinde og kigge synes ikke jeg kunne finde noget ...
Avatar billede kimtheman Novice
30. maj 2009 - 22:18 #3
Driver findes her:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

Oppe til venstre ved "download" der skriver du i øverste felt din bundkorts navn og i nederste felt vælger du All og ser om der er noget der. Driverne er der ihvertfald.
Avatar billede dizox Nybegynder
30. maj 2009 - 22:24 #4
hmm ja har bare prøvet og hente det derinde fra til Vista og der siger den at det er det forkerte styrsystem jeg kører med...
Avatar billede kimtheman Novice
30. maj 2009 - 22:45 #5
Jamen vælger Vista 32 eller 64 bit da? (Du kan ved at højreklikke på ikonet "Computer" i start menu og højreklik derefter på egenskaber. Det vindue der kommer frem fortæller om du kører 32 eller 64 bit)
Avatar billede kimtheman Novice
30. maj 2009 - 22:46 #6
Manglende: Jamen vælger du Vista 32 eller 64 bit da?
Avatar billede dizox Nybegynder
30. maj 2009 - 23:33 #7
Jeg vælger 32 bit system da det er det jeg kører med..
Avatar billede dizox Nybegynder
30. maj 2009 - 23:35 #8
Når jeg vil installer det kommer denne meddelse.

Does not support this Operating System : WNT_6.1P_32_MCE
Avatar billede kimtheman Novice
31. maj 2009 - 00:07 #9
Hent det program / driver ned du vil bruge og højreklik og vælg Egenskaber og derefter kompatibilitet og vælg noget alla vista service pack 1 eller noget lign.
Avatar billede dizox Nybegynder
31. maj 2009 - 02:03 #10
Klasse det virkede.. du har virkelig været til stor hjælp:) send et svar og du skal få de fortjente point
Avatar billede kimtheman Novice
31. maj 2009 - 10:39 #11
dejligt at høre. Og godt man kunne hjælpe. God dag.