Avatar billede 1122334455 Nybegynder
26. maj 2009 - 01:26 Der er 1 kommentar

uploade tekst til en nye server

Hejsa

Er der mon en der kan hjælpe os?

Vi har tidligere benyttet Firebee.dk som desværre er gået konkurs.

Det betød også at vi pt. ikke har nogen hjemmeside. Vi fik lidt af vores materiale fra Firebee.dk men ikke alt. Så det har ikke været muligt at uploade vores gamle hjemmeside til vores nye server.

Vi ønsker dog at gøre vores bruger bekendt med situationen, og vil uploade lidt infomation indtil at vi får en ny hjemmeside og er kommet i kontakt med nye webpartnere.

Men er der en her der kan hjælpe os med at uploade lidt ønskeligt informationstekst til den nye server?

Mange hilsner fra Louise
Sex & Erotik
Avatar billede TrekzRapper Nybegynder
26. maj 2009 - 01:38 #1
Hejsa Louise.
Det kan du tro.
Skriv en E-Mail til mig på Jonas.trekz[snabela]live.dk

[Snabela] udskiftes med @.

Så kan vi hurtigt finde ud af det.

-Hilsen

    -Jonas Michaelsen EaseIT.