Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billedredigering----> Visitkort

Hejsa folkens!
Jeg har 2 billeder, Den ene skal jeg have "klippet" et rundt stykke af (skal blive et logo) og sat over på et andet billede (Visitkort).
Jeg har dog fået klippet det "runde" billede ud og gemt. problemet er at der bliver en hvid baggrund. Skal have det klippet ud som et klistermærke da det til sidst skal ende med at blive et logo på et visitkort.
Programmer jeg har brugt:

Gimp, PhotoScape, Paint, Template Manager 2006.

Ved nogen hvordan man kan gøre det i en af overnævnte programmer?
Eller kender i et program der kan klippe runde billeder og gemme det UDEN den hvide baggrund?
Avatar billede korup Nybegynder
24. maj 2009 - 20:37 #1
Du kunne bruge Paint.NET et super godt program, efter min mening. :)

Kan hentes her: http://www.paint.net/

/korup
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 21:15 #2
Det har du da helt ret i! Tak for det. læg et svar så får du point:)
Avatar billede korup Nybegynder
25. maj 2009 - 20:52 #3
svar
Avatar billede webweaver Praktikant
16. juni 2009 - 21:48 #4
Photoshop er det eneste rigtige program til grafisk arbejde :)
Så længe det ikke er vector ihvertfald ...