Avatar billede diols Nybegynder
24. maj 2009 - 13:03 Der er 4 kommentarer

acer aspire touchpad stoppede med at virke ?? har prøvet ALT!!

hej mit touchpad på min acer aspire 4520 stoppede med at virke lige pluslig computern gik kold og jeg slukkede den og så kunne den ikke starte. jeg skulle have batteriet ud før den kunne starte. har prøvet at tage batteriet ud og holde start knappen nede. og tænde den uden batteri i. og alt med f7 knappen. og afinstaleret alle drivers og installeret nye. er der så nogle der har nogle andre forslag ???
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 13:57 #1
Systemgendannelse ??
Avatar billede diols Nybegynder
24. maj 2009 - 14:00 #2
det er prøvet. den har gjort det en gang før og det eneste der virkede der var at formatere.. så jeg håbede der var en der hade et trik som jeg lige kunne bruge
Avatar billede nissen2630 Novice
24. maj 2009 - 14:14 #3
Check lige om det evt er slået fra i BIOS
Avatar billede diols Nybegynder
24. maj 2009 - 18:33 #4
der står intet om det i bios underligt nok har været inde og kikke men kan sku ikke finde det. men jeg har kikket under alle indstilninger i vista. og der er den slået til.