Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. juli 2001 - 00:59 Der er 27 kommentarer og
3 løsninger

Newbie søger kritik

Jeg er ny på eksperten og har lige lavet om på min hjemmeside, og nu vil jeg gerne høre hvad i synes om den
rate: @ 13

PS. al kritik er god kritik !
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
09. juli 2001 - 01:02 #1
Har du et link?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. juli 2001 - 01:02 #2
ja ok kanon side, klart det smukkeste håndværk jeg længe har set....:) hvor er din side ????
Avatar billede egede Nybegynder
09. juli 2001 - 01:03 #3
Jaa, jeg kunne ikke finde en eneste fejl :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. juli 2001 - 01:06 #4
hm... jeg vil nu sige den er lidt for mørk :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. juli 2001 - 01:06 #5
og så er den også lidt for kompakt syntes jeg
Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. juli 2001 - 01:06 #6
Skulle måske lige smide et link så der kan rates.
http://oz2kas.hjem.wanadoo.dk
eller
http://www.oz2kas.hjem.subnet.dk
Avatar billede egede Nybegynder
09. juli 2001 - 01:09 #7
http://www.oz2kas.hjem.subnet.dk har en meget flot http-404 side, 13@13 for det klassiske design :-)
Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. juli 2001 - 01:10 #8
som sagt jeg er newbie......
http://oz2kas.hjem.wanadoo.dk
eller
http://www.oz2kas.subnet.dk
/Sorry
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. juli 2001 - 01:10 #9
*/ snip
Jeg er ny på eksperten
*/
bær lige over med ham ik :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. juli 2001 - 01:11 #10
selve designet er yderst retro -minder mig om dos.... men det er da altid noget at du ikke fuldstændigt har brugt en template fra frontpage 4.0 *gg*
Avatar billede egede Nybegynder
09. juli 2001 - 01:11 #11
Det ser dårligt ud med at der kun er bg i venstre frame, kan ikke lige se hvad de forskellige menupunkter har med hinanden at gøre, og fremhæv dog menuen lidt mere.
Avatar billede okay Nybegynder
09. juli 2001 - 01:14 #12
jeg tror nok du har den forkerte dato på dit Webcam !
Avatar billede egede Nybegynder
09. juli 2001 - 01:15 #13
dex_dexter -> jaja, men hvis han ikke tager det som en spøg siger vi da også pænt undskyld.

Den blå boks til højre må gerne være lige stor hele tiden. Ellers har du holdt siden rimelig enkel og forholdsvis ren.

Design 8@13 (Du vil gå en karakter op hvis den blå kasse til højre forblev i samme størrelse)
Brugervenlighed 9@13
Originalitet 9@13
Indhold 7@13

samlet 8 pil op @ 13
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. juli 2001 - 01:16 #14
hans webcam er heller ikke online lige nu(tror jeg da)
opdaterer i alt fald ikke
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. juli 2001 - 01:17 #15
egede>> oz2kas er en af mine venner og sidder og guider ham igennem med point system osv via icq.......
prøv at kig på mit svar, det blev givet før i fik url
Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. juli 2001 - 01:18 #16
hmm.... den blå boks til højre... den har der også været lidt problemer med.... (måske fordi at jeg er ny i frontpage )
Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. juli 2001 - 01:20 #17
webcam er ikke blevet opdateret siden d. 19.06.00
Avatar billede egede Nybegynder
09. juli 2001 - 01:20 #18
dex_dexter -> jeps

oz2kas -> Har du ikke lagt den i en tabel?
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
09. juli 2001 - 01:21 #19
Det ser cool nok ud :)

1) Jeg synes dog du skulle sætte en fast størrelse på den venstreframe, og måske endda fjerne den, - da du jo har samme navigationsmenu inde på den store side (som så kunne placeres i toppen), - ellers kunne du også fjerne menuen inde på siderne, for jeg synes det er forvirrende med to menuer som er ens, det er uoverskueligt.

2) Det kunne være skønt med en margen i de blå tabeller, - prøv med lidt cell-padding :)

3) Brugen af Times sammen med Tahoma er ikke for køn. Jeg synes du skulle holde dig til kun én font. Og Tahoma er ikke en standardfont, så det ville være bedre at tage Verdana ... eller skrive \"Tahoma, Verdana\", så den vælger Verdana, hvis Tahomaen ikke er der :)

4) Måske kunne et OZ2KAS-logo være cool nok på forsiden, eller en lille version oppe i hjørnet, - men det skader måske DOS-idéen og designet.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. juli 2001 - 01:22 #20
egede -> jeg har bare trukket en ramme og derefter pasted fra den gamle side....
Avatar billede 7th Praktikant
09. juli 2001 - 01:24 #21
Tja af en newbie er det skam meget godt klaret.
Med tiden lære man som sagt ;)
Dog skulle du måske lige ta\' at vande din icq blomst lidt - den ser lidt død ud...
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
09. juli 2001 - 01:24 #22
Design: 8@13
Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. juli 2001 - 01:26 #23
jeg tror at jeg vil skrive til mirabilis og bede dem vande deres system, jeg er online.... *LOL*
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. juli 2001 - 01:28 #24
jeg syntes også der skal lidt mere indhold på siden :)
Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. juli 2001 - 01:28 #25
hmm.... indhold...... hmm..... ja, det er nok en god ide.... ideer ??
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. juli 2001 - 01:29 #26
hvis du er online med webbie virker den der indicator ikke
den virker kun med normalt icq
prøv at tage et kig på min http://acel.adsl.dk
der er jeg også offline pga af at jeg sidder i licq(linux) så går den ligesom kaput
Avatar billede egede Nybegynder
09. juli 2001 - 01:29 #27
oz2kas -> problemet er sikkert at den ikke har en fast bredde, hvis du højreklikker på tabellen og går ind i table properties, så kan du derfra stille det, tror jeg, for jeg bruger selv mest DW.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. juli 2001 - 01:31 #28
Avatar billede egede Nybegynder
09. juli 2001 - 01:43 #29
Takker for point...
Og god nat
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. juli 2001 - 13:48 #30
hm.. mig ingen points :(
når ja, det sgu lige meget