Avatar billede duesjov Nybegynder
24. maj 2009 - 08:14 Der er 2 kommentarer

maya vs 3ds max

hey. vil meget gerne starte med nogen 3d modelling og noget animering.
og er lidt i tvivl om jeg skal vælge at prøve autodesk maya eller autodesk 3ds max.

nogen der kan give mig nogle vinkler på de 2 programmer, og et par forslag til hvad jeg skal vælge

på forhånd tak
Avatar billede mjdigital Nybegynder
24. maj 2009 - 12:04 #1
Hejsa de 2 programmer er meget forskellige..

Jeg syntes bedst om Maya og er pga. der ikke er en masse kringlet menuer mm.
Hvor i maya kan du lave din egen tab.

Maya bruges mest til film, og effekter
3DsMax bruges mest til spil

Jeg er uddannet i at bruge 3dsmax men syntes bedst om maya.
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
30. oktober 2010 - 04:55 #2
hey mjdigital

jeg her også sidet og arbejdet i maya syntes også det er det beste da jeg også her prøvet det annet men jeg her en lille problim som du nok kan hjælpe mig med hvordan gemmer man den film man her lavet kan du ikke skive det som tryg på ditten og der efter tygger du på denne og så vider

Mvh
Michael - -sunshine