Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2009 - 18:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

wacom intuos 4 driver problem i Mac osx

Hejsa,

Har en kunde som har købt den nye Wacom Intuos 4.
Den er tilsluttet en Mac core Pro med Mac OSX 10.5.
Men driveren fungere ikke. har prøvet de 2 driver der er fra wacom.
Wacom tablet kommer også fint frem under system indstillinger, men åbner du den siger den at den ikke kan finde nogle kompatibel tilsluttet Wacom tablet.
Det er ved at drive mig til vanvid. jeg har forsøgt alt efterånden, men intet fungere.
køre jeg en system_profil SPUSBDataType i terminal, så skriver den at MACOS har registeret Wacom på USB controlleren. Wacom pladen lyser også som den skal. Men driveren vil bare ikke.

Nogle foreslag.
Avatar billede justrace Novice
14. maj 2009 - 18:42 #1
Hvis det er ligesom på windows, må den ikke være tilsluttet under installationen.
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2009 - 16:15 #2
Ja det har jeg ikke prøvet endnu, men det vil jeg lige prøve på mandag.
Avatar billede justrace Novice
27. juli 2009 - 00:39 #3
??
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2009 - 16:36 #4
ok
Avatar billede justrace Novice
24. november 2009 - 16:41 #5
?? Øh, nå fandt du ud af det?