Avatar billede ranger1 Nybegynder
13. maj 2009 - 22:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

viser lokalt & internet men er ikke online

Hej alle eksperter.

Jeg har en veninde der har en bærbar, med vista home og hun har så lige fået hom trio problemet er at computeren viser at der er adgang til lokalt netværk og internet men når man åbner en browser kan den ikke komme i kontakt med nogen som helst internet sider, der er testet med flere browser men intet hjelper.

Jeg tror så der er det 4 ports modem der er sat op forkert af teknikeren da det jo er ip tv der kommer med men jeg er meget nysgerig efter at hører jeres meninger.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
19. maj 2009 - 22:36 #1
Hvilken port på det 4 port modem som er opsat, sidder router/computeren i?
Avatar billede ranger1 Nybegynder
19. maj 2009 - 22:55 #2
Det viste sig at værer en fejl på TDC siden så jeg ved ikke lige hvad der var galt, men nu virker den igen. så jeg lukker og slukker indlæget.